התחבר | משתמש חדש אורח/ת  

עיט ניהול חברות: תאור טכני

מבוא

תוכנת עיט לניהול חברות בנויה ממספר מודולים משולבים המשלימים אחד את השני ליצירת מערכת מלאה לניהול חברות קטנות וגדולות. לצורך הנוחיות ולמידור תוכננה התוכנה ממספר תפריטים בהתאם לתפקידים השונים של אגפי החברה.

קיימת גרסת "מערכת מיני" ללא התכונות המסומנות ב * וללא הרחבה ל"אופציות".

מערכת הרשאות אישית מאפשרת להגדיר את הנגישות של כל עובד לכל תפריט בהתאם לתפקידו והצורך שלו להגיע למרכיבים שונים של התוכנה.

היות והתוכנה מיועדת למגוון גדול של משתמשים, קיימים מספר מסכי הגדרות עיצוב, הרשאות ואופן שימוש אישי במרכיבים שונים. מאפיינים אילו ניתנים לשינוי אישי מעת לעת, לפי צרכי החברה.

עיט ניהול חברות מורכבת מסחרית ממודול עיקרי ואופציות משלימות, בתשלום נוסף (ראה בהמשך רשימת אופציות עיט ניהול חברות).

דלה מערכות ממוחשבות משפרת ומוסיפה תכונות נוספות באופן מתמיד הן למודול העיקרי והן לאופציות הקיימות וכן מוסיפה מודולים חדשים. כמו כן ניתן להזמין התאמות אישיות לתוכנה.

כל התכונות הרשומות להלן עשויות להשתנות ללא הודעה מראש. רכישת התוכנה, מקנה את הזכות להשתמש בתכונות שהיו בתוכנה ביום הרכישה בלבד. דלה מערכות ממוחשבות מוסיפה ומשנה את התוכנה לטובת המשתמשים הנמצאים בתקופת אחריות ו/או ב"מנוי שנתי".

ניתן לבצע התאמות נוספות לפי הזמנה.
 

ניהול כרטסת חברות (ספר טלפונים)
  • כרטסת החברות (לקוחות, ספקים ואחרים) היא הבסיס להפעלת שאר התוכניות.
  • שמות, כתובות, אנשי קשר בעברית ובאנגלית.
  • ריכוז יתרות חובה וזכות, הצגת "כרטיס לקוח" (חשבונאי), תאריך קניה אחרון.
  • ספר טלפונים מיידי (למסך), ותדפיס מפורט (למדפסת), מדבקות לפי חתכים.
  • פרטים שיווקיים כגון תחומי עיסוק, עניין ושיוך.
  •  חלונות לעיבוד תמלילים עבור כל לקוח, הפקת מכתבים אישיים ו/או לתפוצה.
  • פרטים מסחריים כגון תנאי אשראי, הנחות, מחירון קבוע או פרטי.
  • אופציה לגיול חובות ללקוח.
  • קריאה אוטומטית של דיסקט המיקוד של רשות הדואר, ושימוש באיתור המיקוד.
  • מכתבים, מחירונים, תצוגת מידע שיווקי ומסחרי.

שיווק ומכירות

זרועות השיווק והמכירות הן החשובות ביותר לכל עסק מסחרי, ולצורך כך נכתבו בעיט מספר רב של אלמנטים משלימים. הפעולות הבסיסיות קיימות במודול העיקרי, וכן נכתבו אופציות מיוחדות לעוסקים בטלמרקטינג ו/או בשיווק ישיר.
 
ניהול הצעות / הזמנות / מכירות

מודולים חדשניים לניהול והפקת מסמכי מקור:
 
  • הצעות מחיר מובנות בשילוב מלל חופשי בעברית ואנגלית.
  • הפיכת הצעות להזמנות. הצמדת הזמנות למדד/מט"ח.
  • הפקת תעודות משלוח וחשבוניות מס לפי מחירון/מחסן/הזמנה.
  • הפקה אוטומטית של חשבוניות מס מרוכזות למספר תעודות משלוח באשראי.
  • רישום וזיכוי סוכנים לפי מכירות.
  • סימון תקבולים לפי חשבונות והפקת רשימות חייבים מפורטות.
  • אפשרות לחיוב סכומים עם/ללא מע"מ.
  • עיצוב אוטומטי של מבנה המסמכים לפי כמות וסוגי הנתונים שהוקלדו לכל מסמך. מגוון עיצובים לפי בחירה.
  • אופציה לצרוף תמונות וקבצים להצעות, תיוק דואר נכנס (דוא"ל ופקס).

מגוון כלים ל"טלמרקטינג", התכתבות ותכנון עבודה:
  • חיוג אוטומטי באמצעות מודם מכל רשומת חברה בודדת ו/או כל חיפוש דרוש.
  • תזכורות מתפרצות בזמן אמת, בשילוב חייגן ומידע משלים.
  • מכתבים אישיים לכל חברה, ומכתבים לתפוצה לפי סיווגים.
  • יומן פגישות ורישומי ת"ת לכל משימה ולכל חברה.
 הנהלה

תפריט ההנהלה כולל גישה מלאה להגדרת נתונים כספיים ולדוחות ניתוח נתונים.

ההגדרות המיוחדות כוללות בין השאר: בכרטסת לקוחות הגדרת אובליגו ותנאי אשראי, בכרטסת עובדים הגדרת תנאי העסקה, בכרטסת מוצרים הגדרות מחיר מיוחדות ושינויי מחירים. כמו כן כולל תפריט ההנהלה גישה לקובץ פרוייקטים.

ניהול פרוייקטים*

  • הגדרת פרוייקטים לכל לקוח. עד 10 תעריפים לשעות עבודה לפרוייקט. 
  • הגדרת תנאי הזמנה ותמחיר מוסכם, מעקב ואיסוף הוצאות בפועל. 
  • הגדרת עובד אחראי, מעקב התקדמות ואחוזי ביצוע, הגדרת סדרי עדיפות.

חשבונות וכספים

עיקר התפעול השוטף והניהול העיסקי של החברה מתייחס למודול החשבונות והכספים, ולכן גם רוב הפעולות בעיט ניהול חברות משפיעות ומושפעות ממודול זה.

כפועל יוצא של התפעול השוטף, מאפשרת תוכנת עיט להעביר את הנתונים החשבונאיים גם למערכות הנחש"ב רגילה מול מס הכנסה (ראה אופציות מתאימות), וזאת ללא צורך להקליד את הנתונים פעם נוספת.
 
הפקת מסמכי מקור וניהול פיננסי

מוכר ע"י מס הכנסה. איננו מחייב שימוש באל פסק.

  • חשבוניות מס, זיכוי מס, חשבונות עסקה, חשבונית/קבלה (במספר גדלים), תעודות משלוח, תעודות השאלה, הצעות מחיר, הזמנות מספק, הוראות תשלום לספק, הזמנות מלקוח, הוראות עבודה פנימיות. 
  • דוחות ניהוליים: ספר קופה, תחזית לתזרים מזומנים (על סמך חשבונות עיסקה, חשבוניות מס, שקים שטרם נפרעו ואופציה לקליטת תחזית תקציבית), מעקב וטיפול בחייבים, שקים לפרעון. 
  • דוחות פיננסיים: מכירה ופדיון לפי לקוח/מוצר/תאריך. 
  • דוחות לתשלומים: מע"מ, מקדמות מס. 
  • דוחות ביקורת : "מאזני בוחן" לחשבונות מרוכזים, "רווח והפסד" צמודים ולפי סיווגים, פילוג הכנסות והוצאות לפי חודשים, ביקורת רציפות מסמכים, תעודות משלוח פתוחות. 
  • עיצוב אישי למבנה המסמכים: לוגו מודפס/פרטי, כותרות והודעות, תזכורת לחובות, עיגול אגורות, רישום סכומים בתעודות משלוח.
 
פעולות פיננסיות שונות (אפשרות לעדכון אוטומטי מאתר דלה)

  • קובץ מדדים (יוקר מחיה ומדד בניה) מקום המדינה - לשיערוך והצמדות. 
  • קובץ מטבעות ושערים לשיערוך והצמדה (כולל שערי ה $ מקום המדינה). 
  • חישובי ריבית והצמדה לתשלומים/תקבולים לפי לקוח (למדד/מט"ח).

מזכירות

עיבוד תמלילים

מיועד לכל מגוון פעולות עיבוד התמלילים הן במשולב עם הקבצים והן עצמאית:

  • עיבוד קבצים בדידים, או ריכוז כל העיבוד בקובץ משותף בודד! 
  • עיבוד מכתבים אישיים לחברות, או הכנת מכתב ומשלוח ל"תפוצה" רחבה*. 
  • עיבוד בעברית-אנגלית ו/או אנגלית-עברית.


יומן פגישות/משימות, מעקב החלטות

מיועד לפעולות של רישום משימות ופגישות של עובדים מול לקוחות:

  • תכנון פגישות ומשימות לעובד/ללקוח/לפרוייקט.  
  • הפיכה אוטומטית של פגישה/משימה ל"תזכורת מתפרצת". 
  • ביקורת יומן לעובד, ביקורת ל"הצלבת יומנים" למספר עובדים באותו יום. 
  • קליטה ומעקב ביצוע. דוחות תכנון וביקורת ביצוע.
קופה קטנה
  • קליטת פעולות קופה קטנה וביקורת יתרה שוטפת. 
  • דו"ח קופה רציף (לביקורת) ודו"ח מסווג (להנחש"ב) לפי הוצאות והכנסות.

תיוק ואיחזור*

מיועד לרישום ומעקב אחרי תיוק חומר במשרד, מחסן, ארכיון, גניזה:

  • פקסים נכנסים, דוא"ל (כולל קבצים מצורפים) וסריקת דואר נכנס. 
  • קליטת חומר טכני ודברי דואר לתיוק. 
  • חלוקה לתת נושאים לפי סוגי תיוק שונים. 
  • חיפוש ואיתור חומר לפי מאפיינים שונים.
 

הזמן עכשיו



  • כוח אדם
  • רכש וייצור

כרטסת עובדים
 
כרטסת העובדים משמשת כבסיס לעבודה בכל המערכות המשולבות:
  • שם, כתובת, פרטים מזהים, מקצוע, תפקיד, מחלקה. 
  • תנאי העסקה ושעות עבודה. 
  • איסוף וריכוז שעות עבודה לצורכי משכורת כולל מחלה, חופש וכו'*.
 
איסוף וניהול שעות עבודה*
 
  • קליטה מפורטת או מרוכזת של שעות עבודה לעובד לפי לקוח/פרוייקט. 
  • חלוקת השעות לפי תנאי העסקה לעובד והכנת דו"ח ריכוזי לצורכי שכר. זיהוי וביקורת ימי וערבי חג. 
    חלוקת השעות לפי פרוייקטים ללקוח בתעריפים שונים לחיוב לקוחות. 
  • אפשרות להפעלת "שעון נוכחות" ממוחשב כתחליף לשעון ידני אחר. 
  • אופציה לקריאת קבצים משעוני נוכחות ממוחשבים.
הזמנות והוראות רכש וייצור

מיועד לאנשי הרכש לעבודה מול ספקי חוץ ולמנהלי הייצור לעבודה מול הייצור הפנימי:

  • בקשות להצעות מחיר מספקים והשוואת הצעות מחיר*. 
  • הזמנות מספקים (למורשים בלבד) ומעקב קבלת הסחורה וקליטתה. 
  • קליטת הזמנות לקוח וייצור אוטומטי של הזמנות מספק או מהייצור*. 
  • הכנת תוצרת גמורה למשלוח*. 
  • מעקב ואישור מונחה לתשלום לספקים*.
 
 
מוצרים ומלאי

מיועד להגדרת מחירים של מוצרים ושירותים להפקת מסמכי מקור ולניהול מלאי:

  • הגדרת מחירי מוצרים ושירותים לפי קבוצות. עד 4 מחירונים לכל מוצר. 
  • אפשרות להגדרת מחירים אישיים לכל לקוח לכל מוצר. 
  • הגדרת מחירים במט"ח. תיאור מילולי משלים לכל מוצר בעברית או אנגלית. 
  • עידכון אוטומטי לכמויות קניה ומכירה, רישום פרטי מכירה וקניה אחרונים. 
  • עידכון אוטומטי להזמנה מלקוחות (שטרם סופקו) והזמנה מספק (בתהליך). 
  • העלאות מחיר אוטומטיות באחוזים לפי מוצרים וקבוצות. בניית מחירונים. 
  • הדפסות: "כרטיס מוצר", אלפונים ומחירונים, המלצות להזמנה ומצב מלאי.