מה התנאים לתמיכה ושרות?
בתקופת האחריות ובמהלך "שירות שנתי" (שמוזמן בנפרד) התמיכה הטלפונית ובאמצעות תוכנת תקשורת - הינם ללא תשלום. מעבר לנ"ל, יש להזמין "בנק" תמיכה לפי שעות. מינימום להזמנה: 2 שעות. מינימום לפניה טלפונית: 0.25 שעות. מינימום לתמיכה באמצעות תוכנת שירות: 0.5 שעות.
היכן מתבצעת התמיכה?
התמיכה מתבצעת אך ורק טלפונית ובאמצעות תוכנת תקשורת. הדרכה והתמעה יעשו במשרדי דלה ו/או במשרדי הלקוח.
כיצד מקבלים הדרכה ו/או הטמעה.
ההדרכה במשרדי דלה הינה חלק מתנאי השרות ואחריות. הדרכה והטמעה במשרדי הלקוח מחייבת תשלום לפי שעות כולל זמני נסיעה לפי הצעת מחיר אישית.