התחבר | משתמש חדש אורח/ת  
מה התנאים לתמיכה ושרות?
בתקופת האחריות ובמהלך "שירות שנתי" (שמוזמן בנפרד) התמיכה הטלפונית ובאמצעות תוכנת תקשורת - הינם ללא תשלום. מעבר לנ"ל, יש להזמין "בנק" תמיכה לפי שעות. מינימום להזמנה: 2 שעות. מינימום לפניה טלפונית: 0.25 שעות. מינימום לתמיכה באמצעות תוכנת שירות: 0.5 שעות. 
 
היכן מתבצעת התמיכה?
התמיכה מתבצעת אך ורק טלפונית ובאמצעות תוכנת תקשורת. הדרכה והתמעה יעשו במשרדי דלה ו/או במשרדי הלקוח. 
 

כיצד מקבלים הדרכה ו/או הטמעה.
ההדרכה במשרדי דלה הינה חלק מתנאי השרות ואחריות. הדרכה והטמעה במשרדי הלקוח מחייבת תשלום לפי שעות כולל זמני נסיעה לפי הצעת מחיר אישית.

 

 
מה התנאים לתמיכה ושרות?
בתקופת האחריות ובמהלך "שירות שנתי" (שמוזמן בנפרד) התמיכה הטלפונית ובאמצעות תוכנת תקשורת - הינם ללא תשלום. מעבר לנ"ל, יש להזמין "בנק" תמיכה לפי שעות. מינימום להזמנה: 2 שעות. מינימום לפניה טלפונית: 0.25 שעות. מינימום לתמיכה באמצעות תוכנת שירות: 0.5 שעות. 
 
היכן מתבצעת התמיכה?
התמיכה מתבצעת אך ורק טלפונית ובאמצעות תוכנת תקשורת. הדרכה והתמעה יעשו במשרדי דלה ו/או במשרדי הלקוח. 
 

כיצד מקבלים הדרכה ו/או הטמעה.
ההדרכה במשרדי דלה הינה חלק מתנאי השרות ואחריות. הדרכה והטמעה במשרדי הלקוח מחייבת תשלום לפי שעות כולל זמני נסיעה לפי הצעת מחיר אישית.